Disposizione è stallazione di u paisaghju in luci di terra

Cù a migliione di a qualità di vita, u paisaghju di notte hè diventatu più impurtante cum'è a ghjente si va à lettu più tardi è più tardi.Di solitu chjamemu questu illuminazione di u paisaghju.

in ground lights

1. Applicazione

 

Hè principarmenti dispostu in facciate d'illuminazione di pavimentu duru, arburi d'illuminazione in spazii di prato, etc. Ùn hè micca adattatu per urganizà arburi d'illuminazione è facciate in zoni arbusti, perchè a luce formarà troppu ombre è spazii scuri;quandu hè dispostu in i zoni di prato, a superficia di u vetru deve esse più altu ch'è a superficia di u prato hè di 2-3 cm in altu, perchè l'acqua ùn hà micca imbulighjatu a superficia di u lampu di vetru dopu a pioggia.

 

2. Esigenze di selezzione

 

(1) Culore chjaru

 

Per un ambiente di illuminazione vivable, a temperatura di u culore naturali deve esse 2000-6500K, è a temperatura di u culore di a luce deve esse aghjustatu secondu u culore di e piante.

in ground landscape lights

(2) Metudu di illuminazione

 

Sutta a premessa di ùn avè micca affettatu u crescita di e piante è ùn pruvucanu micca danni à a terra di piantazione è u sistema radicali, l'arburi in a zona di u prato sò illuminati cù lumi intarrati à angolo regulable.

 

U metudu di illuminazione di i lumi di terra LED deve esse sceltu secondu u tipu di a pianta per esse illuminata.Per esempiu, un inseme di lampi intarrati deve esse disposti à a radica di l'arburu sparsely branched, è u metudu di irradiazione diretta di luce stretta deve esse usatu;l'arbulu altu pò esse dispostu à una distanza di circa 3m, 1 à 2 sette di lampi intarrati polarizzati per l'illuminazione;per l'arbureti sferichi, lampi di luce larga o astigmatica sò disposti per a penetrazione interna;per l'arbureti asimmetrici di a corona, un inseme di lampi interrati à l'angolo regulable sò usati per l'illuminazione.

 

3. Tecnulugia di illuminazione

 

I lampi installati nantu à u pavimentu duru, s'ellu ùn sò micca chamfered è a tappa di u lampu hè più altu ch'è a superficia di u pavimentu, sò propensi à stumbling.Per quessa, hè necessariu di sceglie un uplight inground cù una tappa di lampade chamfered, è sigillate i bordi di a lampada cù cola impermeable o cola di vetru dopu chì a stallazione hè finita.

LED ground lights

4. Glare

 

Tutte e luci funziunali di u funziunamentu (potenza più altu, facciate di illuminazione, piante) anu bisognu di misure anti-glare.Cum'è a stallazione di grille di cuntrollu di luce, anguli di illuminazione regulable di lampade, è l'usu di riflettori asimmetrici in lampade.

 

Tutti i decoru in i lumi di u paisaghju di terra (cù poca putenza, per guidà è embellishment) deve esse frosted nantu à a superficia di trasmissione di u lume, cù un fasciu largu, è ùn ci hè micca sensu di fonte di lumera evidenti quandu si stende.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022