Caratteristiche di lampada di inundazione esterna

Ci sò parechji tippi di luci d'inundazione di giardinu, chì sò soprattuttu usati per creà effetti è embellish l'atmosfera.I culori sò bianchi puri, beige, grisgiu chjaru, oru, argentu, neru è altri tons;i formi sò longu, tondi, è sfarenti in grandezza.Per via di a so forma squisita è di piccula dimensione, hè assai decorativu.Per quessa, in generale, hè generalmente postu in un locu assai decoru in parechje cumminazzioni.

garden flood lights

I floodlights ponu esse posti intornu à u tettu o nantu à a cima di u mobili, o in i mura, faldi o faldidi.A luce brilla direttamente nantu à l'utensili di a casa chì deve esse enfatizatu per enfatizà l'effettu esteticu subjectivu è ottene l'effettu artisticu di focus prominente, ambiente unicu, strati ricchi, atmosfera ricca è arte culurita.A luce hè suave è elegante, chì ùn pò micca solu ghjucà un rolu di primura in l'illuminazione generale, ma ancu l'illuminazione locale per rinfurzà l'atmosfera.

 

Features:

 

1. Risparmiu d'energia: lampade LED di u listessu putere cunsuma solu 10% di l'electricità di lampade incandescent, chì hè più efficiente di l'energia di lampade fluorescenti.

 

2. Longa vita: perle di lampa LED pò travaglià per 50 000 ore, chì hè più longu di lampade fluoriscenti è lampade incandescent.

 

3. Frequent switching: A vita di u LED hè calculata da u tempu chì hè attivatu.Ancu s'ellu hè attivatu è disattivatu millaie di volte per seconda, ùn affetterà micca a vita di u LED.In l'occasioni chì deve esse freti è spenti, cum'è a decorazione, a luce LED hà un vantaghju assolutu.

 LED floodlight

U floodlight LED hè faciule d'utilizà?

 

1. A cunchiglia di a luce hè principarmenti divisa in dui tipi: ① pittura di coccia;② galvanica.Ampiamente utilizatu, l'effettu generale hè assai bellu è generoso, è hà assai boni prestazioni di dissipazione di calore.

 

2. I lumi tutti utilizanu un currente unificatu di 350 mA, è i culori diffirenti anu un rendimentu diversu, cum'è a luce rossa pò ghjunghje à 40lm;luce verde pò ghjunghje sin'à 60lm;luce blu pò ghjunghje sin'à 15lm.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2022