Cumu aduprà i LED Flood Lights?

Perchè a luce di i luci di inundazioni esterni hè relativamente densu, a luminosità di a superficia di ricezione di luce illuminata da i luci di inundazione di sicurezza hè più altu ch'è l'ambiente circondu.

 LED flood Lights

Proiettori LED anu un angolo di fasciu più grande cà i luci LED ordinarie, è sò più flessibili à aduprà.À u listessu tempu, anu ancu un disignu di struttura di dissipazione di calore integrata, chì aumenta l'area di dissipazione di u calore da 80% cumparatu cù u disignu generale di a struttura, assicurendu l'efficienza luminosa è a vita di i luci LED.

 exterior flood lights

I luci di inundazione LED esterni sò compacti, faciuli di ammuccià o di stallà, micca faciuli di esse dannatu, è ùn anu micca radiazione di calore, chì hè benefica per prutege l'uggetti illuminati.À u listessu tempu, u lume di inundazione LED hà ancu e caratteristiche di luce dolce, bassa putenza è longa vita.

 LED floodlights

Dopu avè acquistatu u lume, verificate l'esterno per vede s'ellu hè dannatu;verificate u cablaggio prima di a stallazione per vede s'ellu ci hè qualchì prublema;caccià a luce, leghjite prima l'istruzzioni, è poi stallate secondu i disegni;installazione Dopu à quessa, pruvà lu prima, poi girari lu per vede s'ellu ci hè ogni prublema cù i lampi è linii.

 outdoor LED flood lights

Perchè i proiettili LED ponu indicà ogni direzzione è avè una struttura chì ùn hè micca affettata da e cundizioni climatichi, sò usati in una larga gamma di applicazioni, cum'è grandi contorni di edifici, stadii, passaggi, parchi è letti di fiori.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2022