Comu sceglie i luci di giardinu?

Quandu sceglie l'illuminazione di u giardinu di l'esterno, duvemu attente à certi dettagli.

 

1. Principi generali

 

(1) Sceglie luci di giardinu LED cù distribuzione di luce raghjone.U tipu di distribuzione di luce di lampade deve esse sceltu secondu a funzione è a forma di u spaziu di u locu di illuminazione.

 

(2) Selezziunà lampi d'alta efficienza.Sottu à a cundizione chì i requisiti di ubligatoriu di u glare sò soddisfatti, per l'illuminazione chì risponde solu à a funzione visuale, lampade di distribuzione di luce diretta.

 

(3) Sceglie lampade chì sò convenienti per mantenimentu è low cost

 

(4) In lochi spiciali cù risicu di focu o splusioni è ambienti cum'è polvera, umidità, vibrazione è corrosione, lampade chì risponde à i requisiti ambientali deve esse sceltu.

 

(5) Quandu e parti di alta temperatura, cum'è a superficia di lampade è l'accessori di lampade, sò vicinu à i combustibili, i metudi di prutezzione di u focu cum'è l'insulazione di u calore è a dissipazione di u calore deve esse usatu.

(6) L'apparenza di lampade deve esse in armunia cù l'ambiente.

 

(7) Cunsiderate e caratteristiche di a fonte di luce è i bisogni di a decorazione di l'edificazione.

 

(8) A diffarenza trà u lampu di cantiere è u lume di strada ùn hè micca grande, principarmenti a diffarenza di l'altezza, u grossu di u materiale è a bellezza.U materiale di u lampu di strada hè più grossu è più altu, è a lampa di u giardinu hè più bella in apparenza

 

outdoor garden lights 

 

2. Lochi di illuminazione esterna

 

(1) Sottu à a cundizione chì i requisiti di ubligatoriu di l'abbagliamentu è di distribuzione di a luce sò soddisfatti, a putenza di i lampi di illuminazione d'inundazioni ùn deve esse menu di 60.​

 

(2) U livellu di prutezzione di l'apparecchi di illuminazione esterna ùn deve esse più bassu di IP55, u livellu di prutezzione di lampade intarrate ùn deve esse più bassu di IP67, è u livellu di prutezzione di lampade aduprate in acqua ùn deve esse più bassu di IP68.

 

(3) Lumi LED o lampade cù lampade fluorescenti unicu cum'è a fonte di luce deve esse sceltu per l'illuminazione generale.

 

(4) Luci LED o lampade cù lampade fluorescenti di diametru chjucu cum'è a fonte di luce deve esse aduprata per l'illuminazione interna di trasmissione di luce.


Tempu di post: 25-ghjugnu-2022