Cumu installà LED Flood Light per Backyard - Light Sun Factory

Prima di installà a luce di inundazione LED, per assicurà a qualità di u so usu dopu a stallazione, hè cunsigliatu di fà una ispezione dettagliata prima di a stallazione per vede s'ellu l'aspettu hè dannatu, se l'accessori sò cumpleti, è cumu hè dopu a vendita. serviziu, verificate attentamente ogni volta.

LED flood light 

Dopu avè assicuratu chì l'aspettu ùn hè micca dannighjatu è l'accessori sò cumpleti, i prughjetti LED anu da esse pronti per a stallazione dopu à l'arrivu à u situ di custruzzione.Prima, urganizeghja l'installatori secondu i disegni di stallazione attaccati da a fabbrica, è cunnette uni pochi di luci per pruvà se i disegni di stallazione sò curretti o micca., Se e cundizioni permettenu, pudete pruvà i lumi unu per unu, per evitari di mette in u pianu di sopra è di stallà si sò rotti, anu da esse dismantellati di novu per riduce i costi di u travagliu.

 

Ricurdativi à l'installatore di l'impurtanza di fissazione è cablatura, in particulari a qualità impermeable di cablaggio all'aperto hè assai impurtante, è hè megliu di rivisione quandu si fissa è cablatu.

 

Dopu chì a luce di l'inundazione LED hè fissata è cunnessa, hè megliu aduprà un multimetru nantu à l'alimentazione principale per verificà s'ellu ci hè un cortu circuitu in a cunnessione sbagliata quandu site prontu à pruvà.

 

Dopu chì tutti i lampi LED sò stati pruvati, pruvate d'illuminà per u più longu pussibule, è verificate à u sicondu è u terzu ghjornu.Dopu fattu questu, se tutti sò boni, ùn ci saranu micca prublemi dopu..

LED floodlights

1. Per piacè leghjite attentamente u manuale di struzzioni di u lume di inundazione LED prima di l'usu.

 

2. I tecnichi non prufessiunali, per piacè ùn riparà micca o mudificà u pruduttu senza auturizazione.

 

3. Per piacè spegne u putere prima di a stallazione per evità scossa elettrica per via di u funziunamentu impropriu.

 

4. Prima di a stallazione, fate attente à verificà s'ellu a tensione marcata nantu à u lume di l'inundazione hè coherente cù a tensione d'ingressu per esse cunnessa, per ùn dannà a luce di inundazione LED.

 

5. Sè u filu di u corpu di lampade hè trovu à esse guastatu, per piacè spegne immediatamente u putere è cessà aduprà.


Tempu di post: Jul-09-2022