Cumu Installà In Terra Well Lights - Light Sun Company

I luci di terra all'aperto anu una piccula dimensione, un bassu cunsumu d'energia, una longa vita, robusta è durable.Facile à stallà, forma unica è elegante, anti-filtrazione, impermeabile.

 

1. A fonte di luce LED hà una longa vita chì pò ghjunghje sin'à 50 000 ore, una volta stallata, pò esse usata per parechji anni.

2. Bassu cunsumu d'energia, ùn ci hè bisognu di pagà alta fattura d'electricità per l'illuminazione.

3. Impermeabile, a prova di polvera, resistente à a pressione è a corrosione.

A vita di a fonte di luce hè più di 50 000 ore, i culori sò opzionali, faciuli di cuntrullà, alta luminosità, luce suave, senza splendore, è l'efficienza di a lampada hè più di 85%.

 in a luce di terra

Luce Sun paisaghji bè luce corpu di lampada hè fatta di die-casting o azzaru inossidabile, chì hè durable, water-proof è hà un eccellente rendiment di dissipazione di calore;a cuperta hè fatta di materiale d'acciaio inossidabile 304 di precisione, chì hè anti-corrosione è anti-aging;L'anellu di sigillatura di silicone hà un eccellente rendimentu impermeabile, resistenza à alta temperatura, anti-invecchiamento;vetru temperatu d'alta resistenza, forte trasmittanza di luce, larga superficia di radiazione luminosa, forte capacità portante;tutti i viti solidi sò fatti di acciaio inox;u livellu di prutezzione righjunghji IP67;E parti incrustate in plastica opzionali sò dispunibuli per una facilità di installazione è mantenimentu.

Luce bè fora

U corpu di a lampada hè fatta di materiale di lega d'aluminiu d'alta purezza, a superficia hè spruzzata antistatica, curata à temperatura constante, è hà una forte aderenza.Bona capacità impermeabile è antipolvere.Prima di a stallazione, duvete preparà da parechji aspetti:

 

1. Prima di a stallazione, u putere deve esse cut off.Questu hè u primu passu in a stallazione di tutti l'equipaggiu elettricu è hè a basa per un funziunamentu sicuru.

 

2. Tu avissi a sorte fora i varii parti è cumpunenti usatu pi lu attellu di illuminazione.Hè una lampa LED di paisaghju speciale chì hè intarratu in terra.Hè assai prublemu di reinstallà una volta chì i pezzi mancanu durante a stallazione.

 

3. Un pirtusu deve esse cavatu secondu a forma è a dimensione di a parte incrustata, è poi a parte incrustata deve esse fissata cù cimentu.E parti incrustate ghjucanu u rolu di isolà u corpu principale è a terra, chì ponu assicurà a vita di serviziu.


4. Tu avissi a priparà un dispusitivu cablaggio IP67 o IP68 per culligamentu l 'input putenza esterni è a linea di putenza di u corpu di lampa.Inoltre, u cordone di alimentazione di a luce LED sotterranea necessita un cordone di alimentazione impermeabile per assicurà a so vita di serviziu.


Tempu di post: Jul-25-2022