Cumu cuncepisce l'illuminazione di u paisaghju

How to design landscape lighting (1)

Requisiti basi

1. U stilu di luci di u paisaghju deve esse coordinatu cù l'ambienti generale.
2. In l'illuminazione di u giardinu, lampi di risparmiu d'energia, lampade LED, lampade di cloru di metallu è lampi di sodiu d'alta pressione sò generalmente utilizati.
3. Per scuntrà u valore standard di l'illuminazione in u parcu, i dati specifichi devenu esse strettamente implementati in cunfurmità cù e specificazioni pertinenti.

How to design landscape lighting (2)

4. I lampi di strada appropritati o lumi di giardinu sò stallati secondu a dimensione di a strada.A strada chì hè più larga di 6m pò esse disposta bilateralmente simmetricamente o in una forma "zigzag", è a distanza trà lampade deve esse guardata trà 15 à 25m;a strada chì hè menu di 6m, i luci deve esse disposti da un latu, è a distanza deve esse guardata trà 15 ~ 18m.
5. L'illuminanza di i luci di u paisaghju è di i lumi di u giardinu deve esse cuntrullati trà 15 ~ 40LX, è a distanza trà i lampi è a strada deve esse guardata in 0,3 ~ 0,5 m.

How to design landscape lighting (3)

6.Street lights è lumi di giardinu deve esse designatu per a prutezzione di i lampi, cù l'acciaio galvanizatu pianu micca menu di 25mm × 4mm cum'è l'elettrodu di terra, è a resistenza di terra deve esse in 10Ω.
7. Luci sottumarini adoptanu 12V isolamentu di u paisaghju illuminazione transformers, dinù i transformers deve esse waterproof.
8. I luci in terra sò cumplettamente intarrati sottu terra, u megliu putere hè trà 3W ~ 12W.

How to design landscape lighting (4)

Punti di disignu

1. Aduprà luci di strada di bassa putenza nantu à e strade principali di e zone residenziale, parchi è spazii verdi.L'altezza di u lampone hè 3 ~ 5 m, è a distanza trà i posti hè 15 ~ 20 m.
2. U disignu di a dimensione di a basa di lampade deve esse raghjone, è u disignu di basa di u spotlight ùn deve micca accumulà acqua.
3. Indicate a qualità impermeabile è dustproof di i lampi.
4. A lista di lampade deve include a dimensione, u materiale, u culore di u corpu di a lampada, a quantità, a fonte di luce adattata


Tempu di post: 23-May-2022